|
SITO
|
 |
« el: Febrer 02, 2010, 09:08:54 » |
|
Be, ja que ningu comenta res, com va quedar el sopar?? Nosaltres no puguerem anar ja que per a este finde jo tenia plans fets, pero hem va saber mal no poder asistir.
Per altra banda m'agradaria saber cuant teniu previst comnçar els assatjos, que jo particularment ja tinc ganes.
Vinga fins ara.
|
|
|
|
|
En línia
|
AMUNT!!!
|
|
|
|
avalles
|
Sito el sopar va estar de categoria, la veritat que va ser un menu de primer, i per 10 barra lliure i tot...., Be algú que altre, encara va eixir millor parat, ja que es va endur pernils cap a casa.
Els assajos calcule que començaran cap a finals de febrer. Desde ací vull fer una crida a pau, ja que hi haura de preparar els cartells i tirar-los per a que s'apunte gent. Intenteu portar a mes tots algú nou.
salutacions.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
anarkopunky
|
Llamamiento eskuxao. Però bé saveu ke el don de la palabra no és el meu fort. Perke no eskriviu alguna kosa i ens la pasem i entre tots ho arreglem?  El sopar va estar moooollllt bé, enkara ke no se si era jo o en general la gent no estava tan animà kom de kostum.
|
|
|
|
|
En línia
|
Defensar la terra no és kap delikte.
|
|
|
primeresmansybase
Novell
Missatges: 12
|
ve yo voldria parlar sobre la actuacio del 23 de abril,no voldria ke se ofengera ningu pero o mos posem les piles y puja el ke ensaya o moltes persones perderem la ilusio y les ganes de anar aesatxa y a les actueacaions.AMUNT MUIXARANGERS
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|