|
anarkopunky
|
 |
« el: Octubre 29, 2009, 10:13:17 » |
|
Deskarregat d'akest missatge les distintes melodies extretes del koncert del 25 aniversari adeqüades per a movil.
Eres negret? eres muixaranguer??? eres aficionat??? No pots deixar passar l'oportunitat de ke el teu movil son amb una d'akestes formidables melodies.
A ke espereu??? SÓN TOTALMENT GRATUÏTES. L'unik ke teniu ke fer és kuan algú l'eskolte dir-li d'on l'has tret i ke les peses musikals d'on pertanyen són peces feces exklusivament per a la muixeranga "els Negrets".
NOTA: si utilitzeu l'explorador Mozilla Firefox el segon enllaç de cada melodia vos permetra eskoltar-la sense tindre ke deskarregar-la.
Per favor, aviseu de kualsevol problema amb els enllaços per tal de modifikar-los.
|
|
|
|
« Darrera modificació: Octubre 30, 2009, 02:46:50 per anarkopunky »
|
En línia
|
Defensar la terra no és kap delikte.
|
|
|
|
anarkopunky
|
|
|
|
|
« Darrera modificació: Octubre 30, 2009, 02:57:11 per anarkopunky »
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
anarkopunky
|
|
|
|
|
« Darrera modificació: Octubre 30, 2009, 02:51:59 per anarkopunky »
|
En línia
|
|
|
|
|
anarkopunky
|
|
|
|
|
« Darrera modificació: Octubre 30, 2009, 02:52:50 per anarkopunky »
|
En línia
|
|
|
|
|
anarkopunky
|
|
|
|
|
« Darrera modificació: Octubre 30, 2009, 02:53:35 per anarkopunky »
|
En línia
|
|
|
|
|
guillem
|
Ieeee! Negrets i negretes, saluts des de Càdis! (se'n recordeu q estic durant els mesos d'octubre i novembre, fent un rotatori per ecografia??)
m'ha entrat nostàlgia de fer un assaig, o com q no puc anar, pues he decidit entrar al fòrum i llegir (q hi ha molt de nou, i damunt un poc mesclat, se nota q algú ha estat trastejant per ací) i escriure algo...
les cançons del concert estan xules, pero per favor, senyor gran membre (o qualsevol dels altresde la colla), a vore si podeu aconseguir la versió del "pobret negret" que va sonar en el power point del 25 aniversari (sopar d la Sala Rex). és una versió completament feta amb dolçaina i m'agradaria molt tindre-la, pq encara q la cançó de la "muixeranga" m'agrada molt, no deixa de ser un poc estranya a nosaltres, implantada en temps passats, quan venien dolçainers d'Algemesí per falta de gent local per a tocar en l'Entrà.
un abraç.
P.D. m'alegre q anara tant bé la trobada del 9 d'octubre, espere q hi hagen videos per ahi, perque me la vaig perdre, i pel q he llegit, va ser memorable!! P.D. 2: ja tinc ganes de tornar i reiniciar els assatjos, que amb la frescoreta ja apateix tornar a calfar les cames i els braços!!
Guillem
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
avalles
|
Guillem, benvingut, feia temps que no teniem noticies teues. Espere que vaja tot be per cadis. No es per fer-te dentetes, pero estos mesos han sigut memorables, la trobada, ufff, nosaltres ferem 2 figures de 5, la trobada i una torreta, els minyons feren el primer folre que es feia al pais valencià, i la festa, jo me la vaig pedre també però per informacions es veu que va ser espectacular. En quant al concert,pau ja te els videos, calcule que pronte els podras vore al youtube, i videos de la trobada de moment no hem tenim cap, fotos si, la podràs vore a l'altre apartat, on sito ha penjat alguna.
salutacions i força. Per cert fes un grup per cadis, exporta la muixeranga per ahi!!!
un abraç
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|